Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zaloguj się

Oleje

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
OL001 TOTAL MULTAGRI PRO-TEC 10W40 Olej wielofunkcyjny (STOU) 5 l OL001 TOTAL MULTAGRI PRO-TEC 10W40 Olej wielofunkcyjny (STOU) 5 l
Cena: 100,00 zł
szt.

Wysokiej jakości super uniwersalny, najnowszej generacji olej typu S.T.O.U.

Jest to wielosezonowy olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny, do mokrych sprzęgieł i hamulców używanych w maszynach rolniczych pozwalający na zdecydowane uproszczenie gospodarki smarowniczej.Olej ten został opracowany na mieszaninie baz niekonwencjonalnych i mineralnych z udziałem wyrafinowanych dodatków uszlachetniających. Zalecany do stosowania w: turbodoładowanych lub nie silnikach wysokoprężnych, spełniających normy emisji Poziom 1 do (2002), mechanicznych skrzyniach biegów, gdzie zalecany są oleje klasy API: GL-4 o lepkości SAE 80W-90, przekładniach z mokrymi hamulcami i sprzęgłami, układach hydraulicznych, układach odbioru mocy i wspomaganiu kierownicy.

Dopuszczenia, specyfikacje:

STOU (silnik, przekładnia, hydraulika):

MASSEY FERGUSON: MF 1144 – oficjalna aprobata

MASSEY FERGUSON: MF 1139

JOHN DEERE: JDM J27

FORD: M2C 159B3

Silnik:

API: CG-4/SF

ACEA: E3

MIL.L.2104 D

Przekładnia:

API: GL-4

CATERPILLAR: TO-2

ALLISON: C4

ZF TE ML 06B, 07B

UTTO (przekładniowo-hydrauliczny):

MASSEY FERGUSON: M 1127A, 1135

JOHN DEERE: JDM J20A, J20C

CASE: MS 1206, 1207

FORD, NEW HOLLAND: M2C 86A, 134D, FNHA 2 C 201.00

Właściwości:

- Upraszcza gospodarkę smarowniczą. W większości przypadków wystarczy zastosować ten olej jako jedyny do zapewniania potrzeb całego gospodarstwa.

- Bardzo dobre właściwości myjące i dyspergujące.

- Bardzo dobre charakterystyki przeciwzużyciowe i EP.

- Właściwości przeciwkorozyjne, przeciwrdzewne, odporność na utlenianie i pienienie.

- Charakterystyki tarciowe odpowiednie do wymagań większości producentów mokrych hamulców i sprzęgieł.

OL002 TOTAL MULTAGRI PRO-TEC 10W40 Olej wielofunkcyjny (STOU) 20 l OL002 TOTAL MULTAGRI PRO-TEC 10W40 Olej wielofunkcyjny (STOU) 20 l
Cena: 320,00 zł
szt.

Wysokiej jakości super uniwersalny, najnowszej generacji olej typu S.T.O.U.

Jest to wielosezonowy olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny, do mokrych sprzęgieł i hamulców używanych w maszynach rolniczych pozwalający na zdecydowane uproszczenie gospodarki smarowniczej.Olej ten został opracowany na mieszaninie baz niekonwencjonalnych i mineralnych z udziałem wyrafinowanych dodatków uszlachetniających. Zalecany do stosowania w: turbodoładowanych lub nie silnikach wysokoprężnych, spełniających normy emisji Poziom 1 do (2002), mechanicznych skrzyniach biegów, gdzie zalecany są oleje klasy API: GL-4 o lepkości SAE 80W-90, przekładniach z mokrymi hamulcami i sprzęgłami, układach hydraulicznych, układach odbioru mocy i wspomaganiu kierownicy.

Dopuszczenia, specyfikacje:

STOU (silnik, przekładnia, hydraulika):

MASSEY FERGUSON: MF 1144 – oficjalna aprobata

MASSEY FERGUSON: MF 1139

JOHN DEERE: JDM J27

FORD: M2C 159B3

Silnik:

API: CG-4/SF

ACEA: E3

MIL.L.2104 D

Przekładnia:

API: GL-4

CATERPILLAR: TO-2

ALLISON: C4

ZF TE ML 06B, 07B

UTTO (przekładniowo-hydrauliczny):

MASSEY FERGUSON: M 1127A, 1135

JOHN DEERE: JDM J20A, J20C

CASE: MS 1206, 1207

FORD, NEW HOLLAND: M2C 86A, 134D, FNHA 2 C 201.00

Właściwości:

- Upraszcza gospodarkę smarowniczą. W większości przypadków wystarczy zastosować ten olej jako jedyny do zapewniania potrzeb całego gospodarstwa.

- Bardzo dobre właściwości myjące i dyspergujące.

- Bardzo dobre charakterystyki przeciwzużyciowe i EP.

- Właściwości przeciwkorozyjne, przeciwrdzewne, odporność na utlenianie i pienienie.

- Charakterystyki tarciowe odpowiednie do wymagań większości producentów mokrych hamulców i sprzęgieł.

OL003 TOTAL DYNATRANS MPV Olej przekładniowo-hydrauliczny (UTTO) 5l OL003 TOTAL DYNATRANS MPV Olej przekładniowo-hydrauliczny (UTTO) 5l
Cena: 90,00 zł
szt.

DYNATRANS MPV jest specjalnym olejem U.T.T.O. przekładniowo-hydraulicznym do zastosowania w sprzęcie rolniczym i budowlanym. Przystosowany jest również do smarowania tzw. mokrych sprzęgieł i hamulców.

Specyfikacje

Homologacje konstruktorów:

API GL-4

MASSEY FERGUSON: CMS M 1145/1143

VOLVO CE: WB 101 (=Volvo97303)

ZF: TE-ML 03E/05F/06K/17E

Spełnia specyfikacje:

MASSEY FERGUSON: CMS M 1141/1135

JOHN DEERE: JDM J 20C

CNH: MAT 3505/3525/3526

CASE : MS 1206/1207/1209

NEW HOLLAND: NH 410B/NH 410C

FORD: M2C 134D/FHNA 2C 201.00

KUBOTA: UDT

Mc CORMICK : HTX

AGCO/Allis : 821 XL

CLAAS/RENAULT AGRICULTURE

Odpowiedni również do przekładni: SAME, LANDINI, DEUTZ, VALTRA, FENDT

Zaleca się też do przekładni sprzętu budowlanego, w których konstruktor zaleca stosowanie olejów UTTO:

CATERPILLAR, KOMATSU, JCB.

Właściwości:

-Bardzo dobre właściwości myjące i dyspergujące.

-Dobra zdolność przenoszenia wysokich obciążeń (właściwości EP).

-Bardzo dobre charakterystyki przeciwzużyciowe.

-Właściwości przeciwkorozyjne, przeciwrdzewne, odporność na utlenianie i pienienie.

-Charakterystyki tarciowe odpowiednie do wymagań większości producentów mokrych hamulców i sprzęgieł.

OL004 TOTAL DYNATRANS MPV Olej przekładniowo-hydrauliczny (UTTO) 20l OL004 TOTAL DYNATRANS MPV Olej przekładniowo-hydrauliczny (UTTO) 20l
Cena: 305,00 zł
szt.

DYNATRANS MPV jest specjalnym olejem U.T.T.O. przekładniowo-hydraulicznym do zastosowania w sprzęcie rolniczym i budowlanym. Przystosowany jest również do smarowania tzw. mokrych sprzęgieł i hamulców.

Specyfikacje

Homologacje konstruktorów:

API GL-4

MASSEY FERGUSON: CMS M 1145/1143

VOLVO CE: WB 101 (=Volvo97303)

ZF: TE-ML 03E/05F/06K/17E

Spełnia specyfikacje:

MASSEY FERGUSON: CMS M 1141/1135

JOHN DEERE: JDM J 20C

CNH: MAT 3505/3525/3526

CASE : MS 1206/1207/1209

NEW HOLLAND: NH 410B/NH 410C

FORD: M2C 134D/FHNA 2C 201.00

KUBOTA: UDT

Mc CORMICK : HTX

AGCO/Allis : 821 XL

CLAAS/RENAULT AGRICULTURE

Odpowiedni również do przekładni: SAME, LANDINI, DEUTZ, VALTRA, FENDT

Zaleca się też do przekładni sprzętu budowlanego, w których konstruktor zaleca stosowanie olejów UTTO:

CATERPILLAR, KOMATSU, JCB.

Właściwości:

-Bardzo dobre właściwości myjące i dyspergujące.

-Dobra zdolność przenoszenia wysokich obciążeń (właściwości EP).

-Bardzo dobre charakterystyki przeciwzużyciowe.

-Właściwości przeciwkorozyjne, przeciwrdzewne, odporność na utlenianie i pienienie.

-Charakterystyki tarciowe odpowiednie do wymagań większości producentów mokrych hamulców i sprzęgieł.

OL005 TOTAL TRACTAGRI HDX SYN 10W40 Olej silnikowy 5l OL005 TOTAL TRACTAGRI HDX SYN 10W40 Olej silnikowy 5l
Cena: 100,00 zł
szt.

Półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy, specjalnie opracowany do smarowanie najnowszych silników wysokoprężnych używanych w traktorach i sprzęcie rolniczym.

Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w traktorach i maszynach rolniczych. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza IIIA (2006) lub US EPA Poziom 3. Może być również stosowany w silnikach spełniających poprzednie normy emisji Poziom 2 (2002) i Poziom 1 (1999) Zalecany jest przez większości producentów maszyn rolniczych: CASE NEW HOLLAND, DEER, VALMET, SAME, IVECO, PERKINS, SISU.

Specyfikacje

Homologacje konstruktorów:

ACEA E5/E7/A3/B3/B4

API CI-4/CH-4/SL

DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3

CUMMINS CES 20078 (20077/20076)

MAN M 3275

DEUTZ DQC II-05 DQC III-10

CATERPILLAR ECF-1a (ECF-1)

Właściwości:

-Wyjątkowa ochrona przed zużywaniem się silnika i bardzo dobre właściwości myjące.

-Gwarancja łatwego rozruchu ze względu na wysoką płynność w niskich temperaturach.

-Redukuje zużycie paliwa i emisję toksycznych składników spalin.

-Doskonałe właściwości dyspergujące oraz ochronne przed utlenianiem i korozją.

OL006 TOTAL TRACTAGRI HDX SYN 10W40 Olej silnikowy 20l OL006 TOTAL TRACTAGRI HDX SYN 10W40 Olej silnikowy 20l
Cena: 375,00 zł
szt.

Półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy, specjalnie opracowany do smarowanie najnowszych silników wysokoprężnych używanych w traktorach i sprzęcie rolniczym.

Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w traktorach i maszynach rolniczych. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza IIIA (2006) lub US EPA Poziom 3. Może być również stosowany w silnikach spełniających poprzednie normy emisji Poziom 2 (2002) i Poziom 1 (1999) Zalecany jest przez większości producentów maszyn rolniczych: CASE NEW HOLLAND, DEER, VALMET, SAME, IVECO, PERKINS, SISU.

Specyfikacje

Homologacje konstruktorów:

ACEA E5/E7/A3/B3/B4

API CI-4/CH-4/SL

DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3

CUMMINS CES 20078 (20077/20076)

MAN M 3275

DEUTZ DQC II-05 DQC III-10

CATERPILLAR ECF-1a (ECF-1)

Właściwości:

-Wyjątkowa ochrona przed zużywaniem się silnika i bardzo dobre właściwości myjące.

-Gwarancja łatwego rozruchu ze względu na wysoką płynność w niskich temperaturach.

-Redukuje zużycie paliwa i emisję toksycznych składników spalin.

-Doskonałe właściwości dyspergujące oraz ochronne przed utlenianiem i korozją.

OL007 TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 Olej silnikowy 5l OL007 TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 Olej silnikowy 5l
Cena: 90,00 zł
szt.

Wielosezonowy olej silnikowy, specjalnie opracowany do smarowanie najnowszych silników wysokoprężnych używanych w traktorach i sprzęcie rolniczym.

Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w traktorach i maszynach rolniczych. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza IIIA (2006) lub US EPA Poziom 3. Może być również stosowany w silnikach spełniających poprzednie normy emisji TIER 2 (2002) i TIER 1 (1999).

Specyfikacje

Homologacje konstruktorów:

ACEA E5/E7

API CI-4/CH-4/SJ

DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3

MAN M 3275

CUMMINS 20076/20077/20078

CATERPILLAR CF-1/ECF-2/EFC-1a

CASE MS 1121

CNH MAT 3507

New Holland NH 330H

Spełnia wymagania konstruktorów:

JOHN DEERE, DEUTZ, CASE NEW HOLLAND, VALMETSAME, IVECO, PERKINS, SISU.

Właściwości:

-Wyjątkowa ochrona przed zużywaniem się silnika i bardzo dobre właściwości myjące.

-Gwarancja łatwego rozruchu ze względu na wysoką płynność w niskich temperaturach.

-Redukuje zużycie paliwa i emisję toksycznych składników spalin.

-Doskonałe właściwości dyspergujące oraz ochronne przed utlenianiem i korozją.

OL008 TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 Olej silnikowy 20l OL008 TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 Olej silnikowy 20l
Cena: 320,00 zł
szt.

Wielosezonowy olej silnikowy, specjalnie opracowany do smarowanie najnowszych silników wysokoprężnych używanych w traktorach i sprzęcie rolniczym.

Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w traktorach i maszynach rolniczych. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza IIIA (2006) lub US EPA Poziom 3. Może być również stosowany w silnikach spełniających poprzednie normy emisji TIER 2 (2002) i TIER 1 (1999).

Specyfikacje

Homologacje konstruktorów:

ACEA E5/E7

API CI-4/CH-4/SJ

DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3

MAN M 3275

CUMMINS 20076/20077/20078

CATERPILLAR CF-1/ECF-2/EFC-1a

CASE MS 1121

CNH MAT 3507

New Holland NH 330H

Spełnia wymagania konstruktorów:

JOHN DEERE, DEUTZ, CASE NEW HOLLAND, VALMETSAME, IVECO, PERKINS, SISU.

Właściwości:

-Wyjątkowa ochrona przed zużywaniem się silnika i bardzo dobre właściwości myjące.

-Gwarancja łatwego rozruchu ze względu na wysoką płynność w niskich temperaturach.

-Redukuje zużycie paliwa i emisję toksycznych składników spalin.

-Doskonałe właściwości dyspergujące oraz ochronne przed utlenianiem i korozją.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produkty:
352
Kategorie:
110
Nowości:
0
Promocje:
0

Waluty

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl